عارفه جونعارفه جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

خواهرانه

6ماهگیت مبارک

1394/2/25 1:15
نویسنده : آبجی فاطمه
606 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس من.6ماهگیت مبارک نفـــــــسم.قربون شکل ماهت برم که ماه 6زندگیت هم تمام شد و6ماه هست که پیش ما هستی.خدارو 100هزار مرتبه شکر

 

 

25اردیبهشت که6ماه شما تموم میشد رفتیم تهران و مهمونی دعوت داشتیم.

از سعادتی که داشتی نیم  سالگیت (25اردیبهشت= جمعه)افتاده بود شب مبعث رسول اکرم(ص)خیلی شب خوبی بود.

بخاطر همین ما کیک خریدیم و بردیم خونه پسرعموی بابا که دعوت داشتیم

و نیم سالگیت رو پیش اونا جشن گرفتیم.جشن

خوشحال از دیدن شمع ها

 

 

قربونت برم که میخواستی کیک و شمع رو بگیری

 

 

بفرمایید ادامه مطلب با پیشرفت های این ماه

 

 

 

اولین باری که هندونه دیدی و بطرفش رفتی و گرفتی که بخوری

 

همه چی رو میخوای تو دهنت ببر. از شست پا گرفته تا

 

 

تا بالشت زیر سرتخندونک

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

یه روز که اماده شدی بریم از خونه بیرون

 

 

پاشو وایسا ابجی جون ببینم لباسات خوبهبوس

 

قربون خنده های قشنگت خوش تیپ من با اون شلوار لیت.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

وقتی شالم رو سرت کردم.خوشششششمزه.نمکدون

حاج خانم

 

 

داری تو آینه خودت رو نگاه میکنی

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

قاشق خیلی دوست داری.موقع غذا خوردن ما میخوای قاشق رو از ما بگیری.اما قاشق های کهما استفاده میکنیم سفت هست.

بخاطر مین مامان رفت برات قاشق سلیکونی خرید که نرم باشه و باهاش بازی کنی

 

خوشحال از داشتن 2تاقاشق

 

 

 

بوسبوس

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

یه روز خیلی گریه کردی.خیلی بد.که از شدت درد و گریه عرق میکردی.

هیچی دوست نداشتی.معلوم نبود چه دردی بود. که رفتیم دکتر گفت چیزی نیست.احتمالا چیزی بهش دادید خورده.که ما به غیر از نون چیزی بهت ندادیم.

ابجی جونی از بس که همه چی رو که میبینی میبری دهنت.خب دلت درد میگیره عشقم.

 تو مطب دکتر(چکاپ6ماهگی).

 

قربونت برم اینجا یکم بهتر شده بودی و میخندیدی.بوس

 

 

(دکتر شما اقای محمدجواد قاسم زاده هست.که پشت سرت عکس18تا کتاب هست که نوشته.استاد و رئیس دانشگاه ازاد هم هست.)

بریم سراغ ماه 6زندگیت و پیشرفت هات.

 

..29اردیبهشت در 6ما و4روزگی نسبت به رفتن بابا و نبودنش حساسیت نشون دادی و وقتی میخواست از خونه بره بیرون گریه کردی وبخاطر همن بابا بردت تا پایین آپارتمان و من هم رفتم تو کوچه گرفتمت تا گریه نکنی.حسابی ددری شدیا.

 

...و همچینین30اردیبهشت نسبت به مامان این کارو کردی و

 

..31اردیبهشت نسبت به من.وقتی از خونه بیرون رفتم گریه کردی و وقتی برگشتم بقلتکردم کلی خوشحال شدی و دیگه بقل مامان نرفتی.محبتبوس

یه روز هم از بیرون اومده بودم و ذوق از دیدن من و اومدی بقلم.دیگه نمیزاشتی لباسام رو عوض کن..هوا گرم بود میخواستم برم یه دوش بگیرم.یواشکی دادم به مامان و رفتم حمام.اما بعد فهمیدی گریه کردی که چرا رفتم و تورو نبردم.غمگیناینم عکسی که ازت گرفتم.اشک تو چشمات بود.

 

 

در اینجا هم بگم خداروشکر حمام رو خیییییلی دوست داری.

...یاد گرفتی حرص کنیسکوت.دستای کوچولوت رو مشت میکنی و بطرف بیرون صاف میکنی.سکوت

 

...وقتی میخوبونیمت و تو نمیخوای بخوابی و میخوای بقلت کنی دستات رو مشت میکنی و میزنی تو دلت و شکایت میکنی.

 

...وقتی میزاریمت تو گهواره که بهوابی.پاهای ناز و کوچولوت رو میزاری لبه گهواره.قبلا تو کریر همچین کاری رو انجام میدادی.

 

...10اردیبهشت برای اولین بار عکس مادربزگ(مامان بابا)خدابیامورز رو بهت نشون دادیم.واکنش عجیبی نشون دادی و با عکس حرف زدی و خدیدی. قربون احساساتت برم من.انگار چندساله میشناستشآرام.خیلی دلم برای مادرربزرگ تنگه.جاش خیلی پیشمون خالیه.خیلی دوست داشتنی وعزیز بود.غمگین

 

...یاد گرفتی بدون کمک برای حدود 1دقیقه بشینیتشویق.قربون مهارت های پیشرفتت.متونی برای یکی و دو ثانیه هم بدون کمک وایسی.راه رفتن رو خیی دوست داری.از اینکه سینه خیز رفتن به شدت بدت میاد.

 

...یادگرفتی و به سمت چپ و راست قلت میزنی تشویق اما برنمیگردی به سینه.دلیلش هم اینکه دوست نداری.آرام

 

...حدود وسط های ماه 6یاد گرفتی .وقتی کسی میخواد بقلت که و تو بخواهی بری بغلش.دستای نازنینت رو به طرف کسی که میخوای بری بقلش دراز کنی و دست و پا بزنی که بری..من عاشق این کاره بچه ها هستم که خودشون میان بقلتمحبتتشویق.

 

خیلی حرفه ای با چشمات چیزی رو دنبال میکنی.تشویق

 

خیلی هم قشنگ مو میکنی.همش میخوای مو بکنی.سکوتخندونک

ودر اخر عکس های هنری که من انداخت.اتلیه ابجی فاطمهخندونک

 

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان هدی
3 خرداد 94 1:37
اااااااااااااای جان. مبارکت باشه خاله. قربونت برم الهی خوشگله ریزه میزه. مثل دختر من می مونه فسقل و تو دل برو هزااااااااااااااااااااااااار ماشالله
آبجی فاطمه
پاسخ
مرسی خاله هدی.قربون محبتت.
nilia
3 خرداد 94 13:21
6ماهگیت مبارک ماه کوچولو
آبجی فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان محمدپارسا
4 خرداد 94 15:23
ای جونم چه نازه 6 ماهگیت مبارک عزیزم مامانی میشه بی زحمت به پارسا که تو جشنواره شرکت کرده رای بدین البته اگه دوست داشتین عدد21 رو به شماره1000891010 ارسال کنید ممنون میشم با هر گوشی که دمه دستونه رای بدینایشالله جبران کنیم
مامان سمیه
5 خرداد 94 17:05
ماشالا هزار ماشالا به دختر ریزه میزه و خوش خنده خدا حفظش کنه عزیزدل رو
آبجی فاطمه
پاسخ
مرسی خاله سمیه جون
کیان
11 خرداد 94 14:27
خیلی عکس عارفه جون قشنگ شده
آبجی فاطمه
پاسخ
مرسی کیان جونم
آبجی فاطمه
17 تیر 94 15:49
چه خوردنییییییییییییییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خواهرانه می باشد