عارفه جونعارفه جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

خواهرانه

سه ماه دوم بارداری

1393/6/14 1:10
نویسنده : آبجی فاطمه
1,362 بازدید
اشتراک گذاری

یه پست طولانی برای این3ماه.همراه با مشخص شدن جنسیت نی نی و اولین خریدها

 

 

شما دخملی یا پسمل؟

 

غربالگری دوم:17خرداد93 در 16هفتگی ودر ازمایشگاه دکتر مصدق انجام شد.که خداروشکر همه چی خوب ونرمال بود.

 

معاینه دکتر:خانم دکتر غربالگری رو دید وسونو نوشت وقرص پریناکال وکلسیم برای مامان نوشت

 

سونوگرافی 3و4بعدی وتعیین جنسیت:در15تیر93 (8رمضان)در کلینیک دکتر خسروی و

در19هفته و5روز انجام شد و DVD هم بما دادن تا به یادگار برای خودت نگه داریم که چقدرکوچو بودی (چون دکتر خیلی خوبی بود به ما دیر وقت دادن.بخاطر همین جنست نی نی مون رو دیر تر فهمیدیم )

 

 

                                            

تعیین جنسیت(لحظه شماری برای دخمل بودن یا پسمل بودن):بلاخره روز 15تیر رسید.کلیاسترس داشتم وروز شماری میکردم. روز8ماه رمضان بود که من وبابا روزه بودیم.نوبت هم ظهر تو اوج گرما بود.من خیلی دوست داشم با مامان برم.اما بهم میگفت سخته روزه ای اسیر میشی نیا.اما من کلی ذوق داشتم که هرچی زود تر بفهمم وببینمت.گفتم شاید داخل اتاق سونو راه بدن برم تا خودم ببینمت و صدای قلب نازنینت رو بشنوم وجون بگیرم.اما متاسفانه همراه داخل اتاق سونو راه ندادغمگینعصبانی.ولی بگم از اون روز واای چه لحظه پر استرس و البتهقشنگی هست که تو کلینیک نشسته باشی ونگاهت به در باشه تا کی مامان بیرون میاد وبهت چی میگهمحبت.مامان بعد از کلی وقت اومد بیرون.خنده رولباش بود(منم تو دلم میگفتم یعنیچی میگه وچی هست)مامان گفت خودتون حدس بزنید.من همون اول گفتم دخمل.بابا گفتپسر...اما... حدس من درست شد.هوراااا شما دختر بودیمحبتبوسجشن

اینم عکس کیکی که خودم به مناسبت دخمل بودن شما پختمخوشمزه

 

 

                                                

اولین لباس ها برای نی نی رو بعد از اینکه فهمیدیم جنسیت چیه:26تیر گرفتیم

 

یه 3تیکه خیلی دوستش دارم.39تومن

یه سرهمی مخمل خومشل18200000.45تومن

 

اولین سفر به مشهد با تودلی عزیز:در5تیر93ساعت9صبح از فرودگاه تهران به سمن مشهد پرواز داشتیم.اونجا از امام رضاخواستم که دعا کنه آبجیم سالم باشه.برای مامانای باردار دیگه واونایی که باردار هم نمیشن دعا کردم.

از اونجاهم سوغاتی برای شما خریدیم.که ایشالا سالم وسلامت تن کنی.

 

 

 

از پاساژ فردوسی مشهد گرفتیم.چون هنوز جنسیت معلوم نبود.یه مدل اسپرت انتخاب کردم که دختر وپسر نداشته باشه.

 

اینم یه تشک تعویض.خداروشکر دخترونه خریدیم وشما دخمل شدی.

هدف از خرید.یادگاری و سوغاتی بود از مشهد.

 

اولین سفر به شمال با تودلی عزیز:17مرداد93 در24هفتگی شما حرکت کردیم به سمت شهر چالوس.خیلی خوب بود وخوش گذشت.مامان عقب ماشین دراز میکشید که سختش نباشه.ایشالا سال دیگه با شما میریم.اینم یه گوشه ای از طبیعت شمال کشورمون(دریاچه الیمالات)

 

 بنده خدا مامان رو با اون وضعش قایق سوار کردیم.نگراناما به اون اقا گفتیم آروم بره وخداروشکر آروم رفت وموج هم نداشت

پسندها (5)

نظرات (7)

پيشنهادهاي ويــژه براي يه خريد لــذت بخــش...
17 شهریور 93 21:32
ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامـــــــــــــــــ... دوســــت داريـــ "يکي از اين قالب هاي ميوه ها رو تو آشپزخونتون داشته باشي" ؟؟ مگـه نـه؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده و ديگر محصولات ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و يک خريد لــذت بخــش را تجربه کنيد ... شما مي توانيد با خيالي آسوده توضيحات تمامي محصولات موجود را مشاهده کنيد... ما 24 ساعته در دسترستان هستيم و تا پايان مراحل خريد در کنارتان مي مانيم در خــــانــــه سفـــارش دهــيـــــد ، در خـــــانـــه دريافــــت کنيـــد و در خـــانــه پرداخــــت کنيد... شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــيد.....
خاله سانی
17 شهریور 93 21:48
عزیزم انشا.. نی نیتون صحیح و سالم به دنیا بیاد
آبجی فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم.ممنون که به ما سر زدی
شیما مامان شاهین کوچولو
22 شهریور 93 0:09
اخییییییی. الهییییی چ با نمک ... خواهرانه فاطمه جون تبریک میگم. ایشاله نی نی تون صحیح و سالم بدنیا بیاد بابت وبلاگ جدید هم تبریک میگم ایشاله خاطرات شادی و عروسی رو توش ثبت کنی
آبجی فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالا.دعاکن شیماجون نی نی سالم بیاد.ممنون که بهم سرزدی. خوشحال شدم از حضورت
شیما مامان شاهین کوچولو
22 شهریور 93 0:11
راستی فاطمه جون شما چند سالتونه؟؟؟ اگه میشه تو وبلاگ خودم جواب بده؟ راستی خیلی با احساس و دقیق مینویسی... اول که وبلاگو خوندم فکر کردم نی نی خودته اما بعد متوجه شدم نههههههه. این صدای یک خواهره
آبجی فاطمه
پاسخ
چشم.نظر لطفته شیماجون ماتازه کاریم برای وبلاگ به پای شما که نمیرسیم آره تا کسی نخونه متوجه نميشه نوشته هام خواهرانه هست.انتظار ندارن
مامان مریم
26 شهریور 93 7:31
فاطمه جون اتفاقا منم که هفته 29 رفتم سونو گفتن نی نی کوچیکه به اندازه بچه 27 هفته ای و بهتره پروتئین بخورم پروتئین هم توی تخم مرغ و حبوبات خیلی زیاده، البته تخم مرغ آبپزی که زرده سفت داشته باشه نباید شل باشه، منم دو سه بار در هفته تخم مرغ آبپز میکردم، عدسی درست میکردم، خوراک لوبیا درست میکردم و مصرف حبوباتم رو زیاد کردم، توی غذاها هم سعی میکردم گوشت بیشتر بخورم، هفتۀ 31 که رفتم دکتر، دکی گفت وزنش عالیه و به اندازه یه بچه 31 هفته ای وزن داره پروتئین رو به غذاهای مامانت اضافه کنید عزیزم
آبجی فاطمه
پاسخ
واای مرسی مریم جونم که کمکم کردی واز نگرانی درم آوردی و دلگرمی دادیحتما به مام میگم. دکتر خیلی وقت پیش گفت تخم مرغ زیاد بخور.اما یادش میره بخوره.
مامان مائده
2 مهر 93 22:59
ايشالا به سلامتي
آبجی فاطمه
پاسخ
سلامت باشی مائده جون.
مامان مائده
2 مهر 93 23:00
به جمع دوستاي سارينا كوچولو هم خوش اومدي
آبجی فاطمه
پاسخ
مرسی عززززززیزم.ممنون که بهمون سر زدی.خوشحال شدم که ما رو به عنوان دوست سارینا جون قبول کردی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خواهرانه می باشد