عارفه جونعارفه جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

خواهرانه

سیسمونی

1393/8/24 21:00
نویسنده : آبجی فاطمه
731 بازدید
اشتراک گذاری

 

یه پست طولانی پر از وسایل خوشگل برای آبجی نازنینم

        

      بفرمایید ادامه مطلب...

 

 

 

     این هم از کمد خوشگل شما

 

 

 

           

 

  

 

                      

 

 

                    

 

 

                       

 

                

                    

 

           

              

 

       

 

                   

این هم از گهواره پرنسس خانم

 

شکلک های شباهنگShabahang

 

 

 

                      

 

عروسک های خوشگلت

 

                     

 

              

                      

 

این3تا حیون خومشل کاره هنری خودم هستمحبت

 

                

 

این عروسک شیطونک آهنگ میزنه

 

 

               

ظروف غذاconnie_feedbaby.gif

 

      

 

                  

پستونک های خوشگلتشکلک های شباهنگShabahang

 

 

بریم سراغ بهداشتی ها

.ست مانیکور 

 

 

پوآر بینی

 

 

 

 

بریم سراغ لباس های خوشگلت.

زمستونی ها

 

             

               

 

 

 

  

 

     

    

 

تابستون به ذوق اومدن گل دختری کلاف خریدم تا باهنره خودم برات لباس ببافم.این از کلاف ها:

 

این هم از اماده شدنش:

 

هنره خودمخجالت

 

وای این لباس رو خیلی دوستش دارم.

 

 

     

وای خدا اینو ببین.اخ که من چقدر لباس اسپرت دوست دارم.مامان میگفت پسرونه هست.من گفتم نه.من میخوام تیپ اسپرت براش بزنمآرام

 

 

خال داره تاپ لاین رو خیلی دوست دارم

 

 

 

وای وای قربون کفش های کوچولوت

 

              

         

این اولین لباس بعد از فهمیدن جنسیت تودلی هست

 

                 

 

 

           

       

این دست لباس رو.یک روز که بابا رفت بود ماموریت جنوب برای دختره نازش سوغاتی اورد

 

 

                    

سرهمی ها

 

           

 

       

 

             

 

   

        

           

 

              

 

          

 

           

       

 

 

 

 

 

 

 

 

ای خدا هرکدوم از اون یکی قشنگ تره.این که خیلی نازه .  اینارو مامان ازمکه اوردهشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

   

              

     

 

                 

  

وای چقد اینو دوسستش دارمزبانکده محصل

 

         

        

 

 

 

       

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             

بریم سرغ رخت خواب ها

 

 

 

این رخت خواب گرم ونرم مخملی که میبینی  هنره مامان هست.خودش برات دوخته.انقدر نرم ولطیف هست.

 

 

 

 

  این تشک وپتو متکا.از دوران نوزادی من به یادگاری نگه داشته شده.منم چون ازشون استفاده نکرده بودم هدیه دادم به ابجی جونمبوسخوب بخواب عشقما

 

     

 

        

یه دور پیچ

     

        

       

 

این هم یه یادگاری خییلی ارزشمند هست.پتو هنره دست مادربزرگ خدابیامورز(مامان بابا).برای زنده بودن یادش این عکس رو گذاشتم.برای سیسمونی من بوده

 

 

      

 

 

   

 

مبارکت باشه ابجی نازنینم.انشاالله به سلامتی از همشون استفاده کنی.تقریبا ازهمشون عکس گذاشتم

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

شیما مامان شاهین کوچولو
12 دی 93 21:31
ای ول چ سیسمونی و لباسای خوشگلی ایشاله خواهر کوجولوت زودتر بدنیا بیاد... وای اون صحنه خیلی شیرینه ایشاله همیشه شاد باشی فاطمه جون
آبجی فاطمه
پاسخ
مرسی شیما جون چشمات قشنگ میبینه.عزیزم ابجی نازنیم به دنیا اومد.انشاالله وقت کنم میام وبلاگ رو آپ میکنم.پست سیسمونی رو هم تازه گذاشتم
♥ایدا♥
25 دی 93 13:19
چه سیسمونی خوشگلی به منم سر بزن اجی مهربون
آبجی فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم نظره لطفته.چشم
مامان فرزانه
29 دی 93 0:02
سلام بعضی وقتا سخته که بچه هامون رو ببریم آتلیه و ازشون عکس بگیریم یه پیشنهاد برات دارم عکس آبجی خوشگل و نازت رو به ایمیلم بفرست تا برات تبدیل به عکس آتلیه ای کنم هزینه هرعکس 5 تومنه بعد از دیدن عکسها مبلغ رو واریز کن یه کلیپ خوشگل از عکسایی که فرستادی هم میشه هدیه من به آبجیته میتونی امتحان کنی به امتحانش می ارزه نمونه کارامم تو وبلاگم هس منتظرتم دوست خوبم f.ebrahimi32@yahoo.com
محمد
29 دی 93 7:04
سلام، به منم سر بزن. آپم آپم آپم با مطالب "8 راز خوشمزه تر شدن عدسی" و "4 ناراحتی که با فصل زمستان می‌رسند" بروزم ... منتظرتونم.
مامان هدی
30 دی 93 12:38
سلام فاطمه جون خوب تا وبلاگ ما اومدی چرا رمز نذاشتی دختــــــــــــر. وسایل نی نی تون خیلی ماهه. مخصوصا هنر دست شما
آبجی فاطمه
پاسخ
عزیزم.این رمز موقت هست.تا تکمیلش کنم.وگرنه که حتما برای شما میزاشتم. مرسی هدی جون نظره لطفته
مریم
1 بهمن 93 23:41
چه وسایل خوشگلی ایشالا که به سلامتی به دنیا بیاد و زیر سایه پدر و مادر در کنار خواهر مهربونش زندگی کنه
آبجی فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم.انشاالله
مــــن
27 بهمن 93 18:41
چند سالته؟؟؟؟ من12 به وبم بیا نظــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر یادت نره
آبجی فاطمه
پاسخ
چشم
مــــن
27 بهمن 93 18:43
عــــــــــــــــــــــــــــــالیه
آبجی فاطمه
پاسخ
نظره لطفته
مادر بزرگ
11 اسفند 93 23:46
سلام خوب بود استفاده کردیم موفق باشید
آبجی فاطمه
پاسخ
سلامت باشید
فریما
16 اسفند 93 7:36
آفرین به شما که اینجوری عاشق خواهر کوچولوت هستی
آبجی فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم نظره لطفتهعشق منه آبجیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خواهرانه می باشد