عارفه جونعارفه جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

خواهرانه

عیدت مبارک عشقم

1394/1/1 17:44
نویسنده : آبجی فاطمه
1,764 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم سلام ابجی نازنینم. سال نوت مبارک.امروز اول 

فروردین1394هست که  شما4 ماه و5روز ه هستی.سال تحویل

ساعت2:15 نصف شب بود که شما خواب بودی.ارزو میکنم سال خوب و

پربرکتی رو داشته باشیم.و سایه پدر و مادرمون بالای سرمون باشه و

خدا حفظ کنه تورو برای ما.پارسال این موقع تو دل مامان بودی و ماهم

بی خبر از این که سال دیگه یه نفر به جمع ما اضافه میشه.خیلی

خوشحالم که تو رو داریم.

عکس عارفه جون کناره سفره هفت سینمون

 

 

به زودی برمیگردیم با عکس های فروردین

پسندها (9)

نظرات (8)

مامان سمیه
7 فروردین 94 20:14
اولین عید چهار نفریتون مبارک عزیزم امیدوارم امسال سال خوبی باشه براتون راستی از این به بعد رمز دار مینویسی؟ من رمزت رو ندارم
آبجی فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم.سال نو شماهم مبارک.نه عزیزم رمز موقتی هست.وگرنه که برای دوستان خوبمون میزارم
مامان هدی
10 فروردین 94 9:43
عزیز دلم. مبارکت باشه خانم خانما الله اکبر بزرگ شده. هزار ماشالله چه هفت سین خوشملی
آبجی فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم نظره لطفته.آره دیگه بزرگ میشن.از بس به ما دید به دیر سر میزنی خاله
کیان
19 فروردین 94 11:58
ماشالله آدم فکر میکنه عروسک کنار سفره هفت سین گذاشتید. عیدتون مبارک
آبجی فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم.اره این عروسک من هست
♥ایدا♥
21 فروردین 94 19:59
واییییییییییی قربون این خانم کوچلو خوشگل خیلی نازی ماشاالله داری من اپم خوش حال میشم بهم سربزنی
آبجی فاطمه
پاسخ
مرسی آیدا جون
مامان مریم
22 فروردین 94 6:29
عزیزم خیلی خوشحال شدم عارفه صحیح و سلامت به دنیا اومده خدا حفظش کنه چقدر خوشگله هزار ماشالله
آبجی فاطمه
پاسخ
چه عجب مریم جون.این طرفا.خوشحال شدم اومدی.مرسی عزیزم.اره خداروشکر..خدا هم دختر نازنینت رو حفظ کنه.
مامان هدی
22 فروردین 94 17:46
دلم نیومد تا اینجا بیام و بوسش نکنم این دختر فسقل و خواستنی رو. هزاااااااااااااااااااااااااااار ماشالله تو دل بروه
آبجی فاطمه
پاسخ
مرسی خاله هدی جوووووون. روی ماه دختره گلت هم ببوس
حدیث
26 فروردین 94 21:37
سلام فاطمه جون عزیزم خدا خواهرتو واستون حفظ کنه خوش به حالت عزیز که یه خواهر داری من همیشه دوست داشتم خواهر داشته باشم اما نشد خانومی خودت چند سالته؟راستی با اجازه لینکت میکنم به منم سر بزن
آبجی فاطمه
پاسخ
سلام.ممنون عزیزم.انشاالله خودت دختر دار میشی و هم میشه دخترت و هم میشه خواهرت.
شیما مامان شاهین کوچولو
11 اردیبهشت 94 11:45
جووووونم.دخمل خوشگل و خوشتیپ
آبجی فاطمه
پاسخ
مرسی خاله شیما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خواهرانه می باشد